תואר ראשון בביופיזיקה עם התמחות במדעי המח

תחום הביופיזיקה משלב שימוש בחוקי הפיזיקה על מנת להבין מערכות ביולוגיות. ביופיזיקאים עומדים בחזית המחקר הביולוגי ומובילים תגליות משמעותיות בתחום הביולוגיה והפיזיקה ותורמים משמעותית לתחום חקר המוח.

התוכנית בביופיזיקה עם התמחות במדעי המוח מקנה הכשרה מעמיקה בפיזיקה של מנגנונים ביולוגים תוך התמקדות במערכת העצבים. התוכנית תספק לסטודנטים רקע מעמיק בתחומים התיאורטיים של פיזיקה וביולוגיה תוך התמחות במערכות מוחיות וכן ניסיון מחקרי מעשי נרחב במעבדות השונות העוסקות בביולוגיה, חקר המוח ופיזיקה.

התואר הראשון בביופיזיקה עם התמחות במדעי המוח מאפשר לבוגרי התוכנית להשתלב בתעשייה עתירת הידע בתחומי הביוטכנולוגיה (ביו–טק ואגרו–טק),הי–טק, מדעי רפואה, הפרמצבטיקה (פיתוח תרופות), והמכשירנות הביו–רפואית (כגון פיתוח מכשירים להדמיות ולאבחון רפואי).

הבוגרים יוכלו להשתלב גם באקדמיה בתחום חקר המוח, בתחומי הביופיזיקה הנדסה ביו-רפואית והביולוגיה הכמותית.

מטרת המסלול לימודים לתואר ראשון ביופיזיקה עם התמחות במדעי המוח  למשוך סטודנטיות וסטודנטים המגלים עניין בחקר המוח ומעוניינים ללמוד על הבסיס הפיזיקלי של מנגנונים ביולוגים. מטרת התוכנית היא להכשיר בוגרים בעלי ידע פיזיקלי וביולוגי עשיר בנושאים כללים ובנושאים הקשורים למערכת העצבים המרכזית לצד ניסיון מעשי באמצעות סמינרים ומעבדות.

אתר החוג לפיזיקה: תואר ראשון בביופיזיקה

תוכנית לימודים – ביופיזיקה