התוכנית הדו-חוגית לתואר ראשון בסטטיסטיקה עם התמחות בעיבוד נתונים ומדעי המוח

התוכנית מציעה הכשרה מקיפה במודלים חישוביים של מערכות פסיכולוגיות וביולוגיות, עם התמקדות ספציפית במערכת העצבים.יש כאן שילוב של קורסים תיאורטיים במתמטיקה וסטטיסטיקה, ביחד עם ניסיון חקר מעשי בפסיכולוגיה ובמעבדות חקר המוח. מה שעוזר לקבל תובנות עמוקות על מדעי המוח, כאלה שתורמות להמשך מחקר חדשני.

התוכנית מציעה את הטוב שבכל העולמות, עם קורסים משולבים מהחוגים לסטטיסטיקה, החוג למדעי הקוגניציה ובית הספר לפסיכולוגיה.
בוגרי התוכנית יכולים להשתלב במגוון תחומים המשלבים סטטיסטיקה, עיבוד נתונים ומדעי המוח: כמנתחי נתונים בתחום הנתונים הגדולים (ביג דאטה) בחברות טכנולוגיה מובילות, תוך יישום שיטות מתקדמות לעיבוד וניתוח כמויות עצומות של נתונים. כמומחים לניתוח נתוני מוח ובקרת תהליכים קוגניטיביים בחברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות בתחומי המדעים הקוגניטיביים, הרובוטיקה והבינה המלאכותית. כחלק מצוותי המחקר בבתי החולים ובמכונים למדעי החיים לצורך הבנת תהליכים מוחיים ומחלות נוירולוגיות שונות. 

בנוסף, יש אפשרות להמשיך לתארים מתקדמים ולהשתלב בתחום המחקר האקדמי ובעתיד גם להשתלב בסגל אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה בפקולטות למדעי המוח, סטטיסטיקה, הנדסת תוכנה ומדעי הנתונים באוניברסיטאות מובילות, תוך פיתוח שיטות וכלים חדשניים לניתוח נתונים וחקר המוח.

לפרטים נוספים: 

תואר ראשון בסטטיסטיקה עם התמחות בעיבוד נתונים ומדעי המוח